666 marka ya bakmadık biz 5 yıl önce almıştım ilk oğlumda Civil den en ucuzunu aldım ozman 200 tl idi şimdi nette de çok 200-300 arası hepsı aynı bence şimdi 2. Oğlum olacak açtık kullancaz tekrar cadır gibi zaten katla taşı istediğin yere tercih sizin tabi ama hepsinin özü naylon parçası 1000 lerce lira vermeye değmez bence tabi dediğim gibi tercih sizin evladınız hareketli olursa zaten 1,4-2 yaştan sonra yatmıyor zaten