Sedef444 Kızçeler 39+1 haftalık gebeyim doktorum çocuk kilolu olursa bugün sezaryene alacaktı nasip olmadı normal doğum bekleyeceğiz dedi ama çatı muayenesi yapmadı neden acaba ?
Fatmanurkor94 Sedef444 ılk hamileligımde ozele gıdıyordum doktorum hıc catı muanesı yapmadı ultrason dan bakıp acılmamın olmadığını soylerdı hep 39+4 de normal yaptım hep de normal olur diyordu oyle de oldu
nazeninhanim Sedef444 garip sezaryen yanlısı sanırım doktorun bu konuda konustun mu daha önce normal doğum istediğini biliyor mu
Sedef444 nazeninhanim doktorda normal taraftarı bende normal istediğimi söyledim biliyor ama iri bebek dedi