Merhaba kızlar.. Bugün kontrolümüz vardı bebek 11 haftalık ama hiç hareket etmiyor, kalp atışı vardı ve ultrason muayenesinde doktor kanama gördü progestan 200 mg fitil olarak kullanmamı istedi. Bir de detaylı bir tahlil istedi. Kan verecekmişim bebeğin hastalık vs durumu araştıracakmış. Ultrasonda hiç hareket etmemesi de moralimi bozdu doktor da bir sürü şey anlatınca dikkatimi dağıttı soramadım. Sizlerin başına geldi mi acaba? Aşırı moralim bozuk 😞