Kubiiii Göbek killanmasına bı cozumunuz var mı ne yapıyorsunuz hiç karnım çıkmamasina ve daha önce hiç kıl olmamasına rağmen çok fazlalaştı neden oluyor acaba
E-C-A Kubiiii hormonlardan kaynakli cok normal herhangi bir çözümüde yok doğumdan sonra eski halini alıyormuş ilerleyen aylarda daha da artiyor
bus91 Kubiiii eğer alırsan bu aşamada o kıllar kalıcı oluyormus canım almaz öle durmaya dayanırsam sonradan dökuluyormuş dıye duymuştım
Alinamoms Kubiiii tatlı badem yağı mı kullanıyosunuz.? O çok kıllanma yaparmış. Yada hormonel bunu birçok kişide duydum göbiş büyüdükçe dökülürmüş 😊
edaelifokmn Ben mecburen aldım canım karnımı açıp bakmak istemiyordum birazda takıntılıyım kıl konusunda o yüzden aldım
Beker Kubiiii Ay erkek bebek mi merak ediyorum benim de göbeğim de aşırı kullanma oldu bana da dökülür dediler 31 haftalık olduk siyahlaştı birde
Beker Kubiiii anladım erkek bebek kullanma yapar dediler bende pek inanmam öyle şeylere ondan sordum 😁