kızlar idrar yollarımda enfeksiyon olmuştu 2 ay önce ilaç kullandım kaç kez ve geçti onun üzerinden 3 hafta geçti tekrar idrar yollarımda enfeksiyon oldu doktora sordum iltihap bebek olmasına engel olabilir dedi çok moralim bozuldu. 4 aydır bebek istiyorum olmadı 😣 böyle idrar yollarında enfeksiyon olupta hamile olan var mı