Kızlar Merhaba! Gerçekten artık akıla hasret kaldım ikinci gebeliğim ama hamile olduğumu öğrendiğimden beri hep sorunlu geçti 14 haftalık oldum ama nasıl oldum ben biliyorum .ilk öğrendiğimde sürekli mide bulantısı cektim yataklardan kalkamadım .sürekli hasta gibiyim ama hastada değilim vücudum kırgın kendimi hiç iyi hissetmiyorum .. sürekli modum düsük hayatımda kendimi bu kadar kötü hissettigim bi dönem hiç olmamıştı inanılmaz zorlanıyorum.3 aylığım ama 6 aylık gibi sisim ne oturabiliyorm ne yatabiliyorum ..karnımın hemen hemen hergün başka bi bölgesi agrıyo sancılar kramplar giriyor şimdiden belime karnımın altına yastıklar koyup öyle yatıyorum uykusuzluk titreyerek üşüme dinmek bilmeyen bas ağrısıda çabası ..inanılmaz batma hissi var karnımda ..ruh halinden mi bu olaylardan mı yoksa bu ikinci hamilelikler hep mi zor çıkamadım isin içinden ..ben gibi olanlar annelerin desteğine ihtiyacım var vallahi..bugün ilk defa coronodan da şüphelenmedim değil ama test yaptırmaya cesaretim yok ..