Ozgoktug0661 çıplak elle yüzüne dokunmayın, ılık ıslak pamuklu bezle yüzünü silin her gün ve kendiniz dahil asla öpmeyin öptürmyin. Bebeklerin cildi hassas oluyor bu konuda. Benim bebeğim de yanlışlıkla elim yüüzne değse hemen kızarıp minik minik sivilce oluyor değdiğ yer inanılmaz hassas.
Bazıları anne sütü yağlı ise bebekte sivilce olur diyor ama ben buna pek inanmıyorum.