Sare34 Yaklaşık 1 saattir çok şifdetli karın ağrım var gaz sancısı gibi biraz grçer gibi oluyo tekrar başlıyor, tuvalete gittiktem sonrada kurulamak için sildiğimde kahveringi lekem vardı bunun doğumla alakası varmıdır acaba karım ağrısı normalmidir
Fatmanurkor94 Sare34 dogumla alakası olabilir haftan uygun cunku agrı sıklıgını takip edın ozele gidiyorsanız doktora sorun bıde
Alinamoms Sare34 bence doktorunuza bir yazın gaz da olabilir belki ama ya değilse hiç tehlikeye atmayın bence.
yesilesinti Sare34 sancılarınızı takip edin yalancı sancı olabilir yarım saatte bire inince hastahaneye gitmelisiniz nişan gelmiş bi kac güne doğum başlayabilir. Bu kişiye göre de değişebiliyo. Kendinizi takipte kalın. Sakin olun panik yapmayın
Sare34 Fatmanurkor94 sancım hiç yok tek karın ağrısı var, bilmiyorum buda doğum belirtisimi😐 özele gitmiyorum
Fatmanurkor94 Sare34 gecmıyorsa acıle gıdın yıne de gaz bıle olsa rahatsız edıcı olır uzun sürmesi ve dogum da olabilir acılma oldugu ıcınde olabilir agrı