bebegamin1 peki 2 yil once dugunden önce gitmistm agdaya baska asls yaptirmadim. Beyaz tenliyim 2 yildrda jilet kullanıyorum. Doguma yakin agda olsam acaba sorn olurmu cunku agda hayatimda 1 kez yaptirdim sık ve kalın baya 😔😔😔 korkuyorum ya ama aldirinca incelio dewamini getirebilsem 1 yila hiic bisy klmicak ama olmuo