Herkese merhaba. Yarın alışverişe çıkacağım durum malum bir kerede her şeyi halletmek istiyorum tekrar tekrar çıkmamak adına. Ama bu konuda çok kararsız kaldım. Doğum başladığında pijama ile olmaz sanırım malum açıklık kontrolü vs. Bu sırada ne uygun olur anneler. Gecelik olsa uzun olanlardan genelde hep bakıyorum beyaz renk var nette. Yani ne daha uygun olur sizce. Hayat hastanesinde olacak nasipse Doğum acaba hastaneden mi bir şey veriyorlar ameliyat önlüğü gibi eğer öyleyse pijama daha kullanışlı olur sanırım bilgisi olan var mı acaba 😊