papatya35 Merhaba hanımlar tetanoz aşısı oldum çarşamba günü ilk gün bi sıkıntı yoktu ama ardından aşı yapılan yerde hafif kızarıklık ve ağrı başladı hala da geçmedi ağrı sizde de oldu mu bu şekilde acaba
Aysaaniz papatya35 genellikle çoğu gebede yaşanıyor bu durum canım ağrı oluyor şişlik oluyor buz koymanı tavsiye ederim
minnie123 papatya35 bende yaptırmıştım o gün duş alma demişti hemşire ve aşılı kolun üzerine yatma şişmez demişti bende öyle yapmıştım ve hiçbir sorun yaşamadım ama bu ay yine 2.doz tetanozu yaptırcam doktorum istediği için.
aylinsss papatya35 ben yapar yapmaz buz koydum kızarma morarma şişme olmadı ama üç dört gün kalkmadı kolum ikinci dozda aynı olur mu merak ettim bende
Caglacolak5237 papatya35 bende hiç ağrı olmadı 2 kez vurdurdum Doğumdan sonra 3 tane daha varmış ama hemşire demişti bazen olabiliyormuş bünyeye göre 3 gün de sürebiliyormuş 🤷🏻♀️
monaroza papatya35 Ben ilk dozu yaptırdığımda 4-5 gün kolumu kullanamamıştım hem ateş hem ağrı yapmıştı ben de ikinci öyle olmadı ama ilk gün ağrısı oldu biraz salı günü olmuştum şimdi dokundukça aşı yeri ağrıyo sadece