050521 Canım hamişler 37+6 günlük hamileyim bir ay kadar öncesinde uykumda ağlamaya başladım bugün gece 4. Oldu dua da edip yatarım hep ama yine de eşimin uyandırmasıyla uyanıyorum bu durumda olanlar var mı sizce Dr una söylemeli miyim