Tugbaslan3458 Merimex kız bizim ki hep sağ tarafımda atyo bazen de bi yerde toplaniyo taş gibi sert oluyo 😁🤷🏻♀️
Gizemmmms Tugbaslan3458 bende de oluyor bu bazen ama yatakta dönerken falan ben kasılma diye tahmin etmiştim acaba benimki de mi bebek toplanıyor 17+5 benimde
Srhtzlyh Merimex bende 16 haftalikken öyle hissetmiştim. Doktoruma sordum evet artık miniğin ben burdayım diyor demişti🤭🤭 ilerki haftalarda daha da hareketlenince çok hoşuna gidicek sürekli dinleyip duracaksın çok güzel bir his💕
Tugbaslan3458 Gizemmmms ya poposu yada kafasi çok sert bisey bi yer şişiyo sonra kayıp gidiyo yok oluyo içeriyi göremiyoruz ki ne yaptığını bilelim 😁 ama korkulcak bisey degil
cgla29ony 19+4 haftaligiz bizde kızımla bazen net hisseder iken bazen hiç hissetmiyorum mesela dünden beri pek birşey hissetmiyorum ama çok kasılıyorum. 🤷