Hilalgc Kızlar bu konuda bilgisi olan var mı 2. Evre kirecleme var ama bu haftalarda normal sayılıyor dedi normal mi ne yapmak lazım bunun için bebeğe bı zararı var mı 38+4 um
Aysesen80 Hilalgc banada doktorum o haftalarda kireçlenmeye başlamıs demişti doğumda ebeye sordum kireçlenmiş mi diye hayır demişti yanı son haftalarda gayet normal canım
Aysesen80 Hilalgc vala ben bişey yapmadım normal beslenmeme devam ettim suyu azalıyo demiiti 39+3 te sezeryana alacaktı 39 2 de normal doğum oldu
Aysesen80 Hilalgc canım yerleri daralıyo zaten fazla alamıyolar son günler ama bana derecesini filan söylememişti kireçlenmeye başlıyor demişti