Momsmom Herkese iyi akşamlar haftaya sezeryan doğum yapacağım bugün bir arkadaşım karnına bastırıp içine parmağını sokuyor **** kanın çıkması için Ebeler dedi böyle bir şey oluyor mu
Aysesen80 Momsmom normal doğum da da doğumdan sonra karnına bastırıuolar zaten o kan çıksın diye ama sezeryanı bilmiyorum
Sna-1234 Momsmom evet ameliyattan sonra karına bi bastırıyorlar kan çıkması için unutmadım onu hiç can yakıcı oluyor ama her doğumun bir zorluğu vardır Rabbim hepimizin yardımcisı olsun
glsahbaydemir Momsmom evet bana öyle yapmışlardı fakat ben bir kereden sonra bastırtmamıştım, torba koymuşlardı o yüzden.
Gulfemesatgokcen Momsmom bende 20gün önce sezaryen oldum ama bastırmadılar doğumdan çıktım ağır bişey koydular karnımın üstüne 6saat falan kaldı üzerinde
Deletedmom13 Sadece kısa bir süre anlık basıyorlar karnına ama asla parmak vs. birşey olmuyor içiniz rahat olsun o konuda. Hiç kimseden de duymadım onu canım
Mervelsmet Momsmom benim ameliyathaneden çıkmadan uyuşuyorken yapmışlar farkında bile değildim ama parmak falan olmuyor ya ilk defa duydum canım korkma yoktur öyle sey