sule3950 normal tansiyon yüksekliği de olabilir dedi hastane baya sıcaktı biraz da heyecanlandım çıkarken olctuler 13 e düşmüştü öyle gönderdi eve ama evde sürekli ölç dedi tansiyon aletim yoktu eczaneye gittim eczane de koronsdan dolayı olcmuyorux dedi kaldım öyle akşam ananemde varmış ordan getiricek eşim eğer tansiyonun yüksek çıkmaya devam ederse tansiyon ilacı basalriz dedi bana