Iyi aksamlar kizlar 35 haftalik hamileyim evde seker takibi yapiyorum ama doğrumu yapıyorum bilemedim ilk lokmadan bir saat sonramı yoksa son lokmadan bir saat sonramı ölçmem gerek birde yemekten sonra doğru sonuc için cok hareket etmemek mi gerekli bilgisi olan paylaşırsa sevinirim