Dogan5050 memur değilim. Mühendisim . Özel sektörde çalışma şartları malum. Verecekleri para SGK düşük gösterildiği için az olacak. O yüzden başka bir işe geçmem daha karlı olacak ayrıca evden çalışabileceğim bir iş. Sadece iş değişikliği mümkün mü acaba onu öğrenmek istiyorum.