sinembursa https://imgyukle.com/i/IMJM1v https://imgyukle.com/i/IMJZwx sizce nedir kızalar kızmı erkekmi o kadar hareketli ki asla göstermedi
eylulyagiz3 sinembursa canım bişey sorcam benim 3. gebeliğim we ilk ikisnde ikili testteki fb-hcg değerinden cinsiyetini anlamıştım. şimdi 7 haftalığız henüz ikili testimize war. merak ettiğim senin ikili testteki fb-hcg değerin kaç?
Alinamoms sinembursa şimdi tam hareketli bebekler erkek olur yazıcaktım siz yazdınız ama daha net bişey demek için erken bence 16. Haftadan önce net bişey denmiyor 😊
Aygul01 sinembursa valla bende tam erkek yazacaktım😂 bende yorumlari okuyordum hepsi kız diyor neye göre diyorlar diye bariz erkek cunku 😂
Alinamoms sinembursa bende 10+4 2 haftamız var acaba belli olur mu bilmiyorum ama inşallah belli olur çünkü hemen kıyafetler almak istiyorum 😍
Aygul01 Alinamoms bu haftalarda doktorda tam emin olmayabilir en sağlıklısı 15/16 haftayı beklemek. Doktor kız diyip erkek çıkan çok oldu yada tam tersi o yüzden en mantıklısı hemen alışverişe başlamamak☺️
sinembursa Aygul01 ya alışverişe falan başlaöadım daha zaten de doktor bariz erkek bu diyince hiç terettüdüm yoktu şimdi bi acaba mı oldu 😂
BrcHmt Aygul01 benim 16.haftam bitti bebeğim 2 ultrasonda da açmadı bacağını. Bacak bacak üstüne atıyor doktor bakarken 😂 5 aralıkta tekrar randevum var bakalım bu sefer görebilecek mi doktorum 🤰🙏🏻