Kızlar daha önce de bir kez yaşadım doktorum karından muayene etmesine rağmen muayeneye bağlı görmüşsün kahverengi lekeyi dedi tatmin olmadığım için doktorumu değiştirdim bugün muayene oldum eve geldiğimde yine kahverengi lekelenmem oldu yani çok kısa sürüyor muayeneye bağlı böyle bir şey yaşamam mümkün mü sizce? Karından muayene oldum ve her şey yolunda çok şükür