caglanurr benim yeni yapıldı. Kendimi hiç kasmadim eğer kasarsan canın acır. Çok az açıyor ama normal korkulacak hicbirsey yok. Muayene bittikten sonra benim kanamam oldu. Doktor normal olduğunu söyledi. Herkeste olmuyormuş ama.. 1.5 cm acilmam olduğunu söyledi doktorum aradan 3 gün geçti hala dogurmadim 😂 yani doğumu tetiklemiyor. 😇