yagmurpelit son 1 haftadir bebegimin hareketlerini alt tarafda ve daha az hir sekilde hisseiyorum bunu yasayan varmi bi kere saah boyle olmustu ni gun sonra gecmisti ama simdi nerdeyse bir hafta olacak asagimi inmis oluyor anlamadim
Yaprakk yagmurpelit Merhaba bende de genelde üzüldüğüm zaman oluyor 28+2yiz , korkulacak bişey olduğunu düşünmüyorum canım ben 🙂
yagmurpelit Yaprakk 1 hafta once bi yakinimzi kaybettk cok agladim cok kotu oldum o gun bugundur boyle yatiyorum yukari ciksin diye tik yok doktara gittim bisy gormedi ayrintiliya onlerdirdi aklm cok karisik