Kızlar merhaba. Dün gece bayağı bir sancı çektim hastaneye geldim ve kontrolde 1 cm açıklık çıktı. normalde cumartesi günü doktorum suni ile başlatacaktı doğumu çünkü bir haftadan fazladır bebek kilo almıyordu ve pleasentada yaşlanma vardı daha fazla bekleyemeyiz dedi. Bugün 11 de suni sancıya başladı doktorum 7 Saattir hiç açılmam olmadı. Daha yeni yeni sancıları hissetmeye başladım kasılmaları vs. Doktorum zorunlu sezaryen yapabiliriz istersen bebeğin başı oturmamış dedi ama beklemek istedim sabaha kadar en azından. Böyle olup ya da benzeyip de normal doğum yapan var mı? Sabaha kadar beklemem bir şey değiştirir mi? Ne düşünüyorsunuz?