TansuOzgur Kızlar merhabalar , 4 aylık hamileyim şuanda, göğüs etrafında ve karın kısmımda ara ara kaşıntılar oluyor , bazen bayağı kaşınıyor. 🥺 normal mi , benim gibi olan anne adayları yardımcı olabilir miiiii?
Deletedmom388 TansuOzgur Doktorunla konuş benimde öyleydi inanılmaz bir kaşıntım vardı bileklerimi kollarımı gören şiddet görüyorum sanıyordu kaşınmaktan mahvolmuştum Daha sonra cildiyeye gittim 2 krem verdi 1 ayda düzeldim yaralarım geçti. İhmal etmemek lazım.
matizinsarkisi Deletedmom388 iyi güzel demişsin de kol bacak dememiş ki göğüs ve karnımda kaşıntı var demiş. Onlar da çok normal çünkü büyüyorlar ve deri geriliyor. Cildi kuru tutmamak lazım onun için, krem ve yağlarla desteklersen çatlakların da önüne geçebilirsin.
TansuOzgur matizinsarkisi krem olarak doktor mustela yazdı , ancak onu sürdükten sonra kaşıntımın arttığını hissettim, kaşıntımın sebebi büyük ihtimal o :(. Yağ olarak önerebileceğiniz doğal bir ürün var mı
matizinsarkisi TansuOzgur hindistan cevizi yağı, badem yağı, avokado yağı olabilir. Ben bio-oil almıştım onu kullandım hep. 37. Haftama geldim çok şükür daha çatlağım olmadı.
gamzen346 TansuOzgur Doğal elma sirkesi ve sade soda benim kaşıntıma çok iyi geldiler tavsiye edebilirim ama sirke kesinlikle doğal olmalı ve önce küçük bir bölgeye sürüp deneyin
Ilovemybaby Ben zeytinyağı kullanıyorum. Hem katı bir yağ. Vücut hemen emiyor. Nemlilik hissi oluyor sürünce. Bebek yağında öyle olmuyordu. Sürüyordum emmiyordu, hep kıyafetlerime bulaşıyordu