Duygumahsun benim doktorum parol kullanabilirsin demişti ama yine de kendi doktoruna danış derim. Ben yeni yeni atlatıyorum nezleyi. Burun spreyi önermedi doktorum Deniz suyu mu okyanus suyu mu ne varmış ondan alabilirsin dedi ama ben almadım. Her sabah kalktığımda afadersiniz genzimi burnumu temizledim tuzlu suyla, sirkeli suyla gargara yaptım gün içinde sıcak suyun içine bir çay kaşığı kadar viks koyup yorganla üstüne doğru eğildim burnumdan nefes alıp verdim. Boğaz’larım da çok kötüydü onun içinde strepsils herbel kullanabilirsin dedi doktorum bitkisel pastil onu kullandım. Onun dışında limonlu sıcak sular ballı sütler pekmez bol bol C vitamini meyve 1 hafta oldu daha iyiyim şu an çok şükür 🙏 size de geçmiş olsun dilerim