Dşimde dolgu vardı aralara girmesinden dolayı çok ağrı yapıyordu bugun dişçiye gittim.36 haftalık hamile olduğum için müdahale edemem cok az kaldı demiş o dolguyu iptal edelim arasını açalım arasına yemek girmez senide rahatsız etmez dedi.doğumdan sonra gelirsin yaparız dedi.şua orası boş kocaman bi delik var.yani bana doğru gelmedi bu işlem?dişim tamamen cürümezmi yada yanındaki dişlere zararı olmazmı ?