Busrairem ewt cnm birde oğlum da rüyamda gördüm tatlı baya yiyordum şimdi kız gördüm ekşi ye bayılıyorum turşunun başındayım😂😂 yani ye tatlıyı doğur atlıyı ye ekliyi doğur Ayşe’yi lafı doğru değil ama farklı gebelik geçirdim içimden hep kız geçiyordu birde kızım olursa ablası daha ne isterim 🤲🏻❣️Rabbim cümlemizin gönlüne göre olmayana nasip etsin gerçekten dua ediyorum bütün annelere içten 🤲🏻❣️❣️