Canım size bu tanı konduysa eğer aşılamanın tutması tüp bebek olasılığından daha düşüktür 5 yıldan sonra oran yüzde 20 lere düşüyor ben çok araştırdım sormadığm gitmediğim yer kalmadı benim 7 yıl sonra çok şükür bebeğim oldu imkanın varsa direk tüp bebek yaptır bizler için zaman çok önemli çünkü bunun yanı sıra yaş da önemli inşallah Rabbim bir evlat nasip edicek sana