Papatya2768 Kızlar reglim yarın başlaması gerekli ama hamilemiyim anlayamadım silik çizgi çıktı sizce var mı? Vücudum da baya belirtide var
BNNRTNCKLC Papatya2768 yarın ilk işin kan testi yapmak olsun sonrasında kadın doğuma randevu al hayırlı olsun canım 🙏🏻
hulya4627 Var cnm benimde böyleydi hemen gittim kan verdim acile kandada çıktı imkanın varsa sende hemen git.ver
Sevda27 @Papatya2768 çift çizgi görünce hep heycanlarım bende çok bekledim çünki sizin vardır ama çok yeni daha hayırlı olsun kanda vermelisn bir an önce ben çift çizgiyi görünce vakit kaybetmeden hastaneye gitmiştim ☺️
Dygclk51 Papatya2768 bende dün yaptığımda böyle çıktı bu sabah ilk idrarla tekrar yaptım bu sefer iki belirgin çizgi çıktı.istersen sen de sabah ilk idrarla yap ya da bi doktora muayene ol.
Kuzey61 Papatya2768 var canım benimkide böyleydi 4 hafta sonundaymış kan testinde şimdi 12+4 günlüğüz
Gzdeeeee35 Papatya2768 hamilesin canim hayirli ugurlu olsun. Sen yinede emin olmak icin kan testi yaptir😊🙏🏼
Gaye5678 Papatya2768 hayırlı olsun hamilesin. Hep böyle görünce içim kıpır kıpır oluyor. Sağlıkla gelsin inşallah
Rukiyeataman Papatya2768 hayırlısı bende sonuç almaya gidiyorum dua edin 😊 bu fotoğrafı nasıl böyle yüklğyorsunuz
Papatya2768 Rukiyeataman google de img yükle yaz oraya fotoğrafı yükleyip orda çıkan linki burdaya kopyalıyorsun bende bugün öğrendim 😊