Doğum şeklim belli değil henüz ama doktorum normal de olsa epiduralli olacağını söyledi. Daha önce pembe mavide geçtiğimiz şubat ayında bebeğimin kalbi durduğu için kürtaj oldum doktorum da hemşireler de çok ilgiliydi(başka doktora gidiyordum ilk defa o akşam pembe maviye gitmiştim) kürtaj sonrası ağrı sızı ya da yoğun bi kanama yaşamadım o yüzden hastaneden yana içim rahat 😊