Gizemmsss1 canım bence normal şartlarda yeni yöntemle yapılan çekimler, yani ağrısız hsg diye iddaa da bulunan yerlerde yapılanlar gerçekten ağrısız oluyor. Ama burada tabi şu var atıyorum tüpler açıktır bir acı ağrı olmaz ilaç oradan geçerken ama çok tıkalıdır o zaman belki olabilir. Kişiden kişiye değişebilecek bir şey yani. Bir de her halükarda ilaç sonrasında rahmine boşalıyor orada bi adet sancısı gibi sancı giriyor 15-20 sn falandı heralde benim, ama dayanılmaz değil bence o da :)