Kebire Slm kızlar 28 +5haftalik hamileyim eşim tutturdu bayramı memlekette geciricez 20 gün sonra çıkılacakmış yola hiç istemiyorum bebeğime birşey olurmu slzce sakıncalı mı
Lamelif Kebire canım 31 haftalık falan olucan o zaman rahat edebilir misin bilmiyorum sen kendini bilirsşn benim belim bacağım çok ağırır gittiğimden hiç bir şey anlamam
msncr Kebire ben 16. Haftamdayım 8 saatlik bir yolculuk yaptım daha 2 gün önce sürekli oturmak sıkıştırıyor bebeği zorlanıyorsun. Eğer 3 saatte bir mola verip seni yürütme garantisi veriyorsa git ama vermiyorsa risk alma bence.
Zhrnc Kebire bizde gidicez ben 7.buçuk aylık olmuş olucam Doktorum erken doğum riskin yok hiç sıkıntın yok izin veririm rapor falan dedi Uçakla da gidilir arabayla da dedi
Gizem51 Ben haftasonu 12 saatlik yolculuk yaptım dr kontrol oldum 3 saat aralıklarla en az 15 dk yürüdüm belime yastık vs aldım koltuğu çoğu zaman yatırdım rahat kıyafetler tercih ettim 10+3 düm
Iremtrnn Canim bende 14 saatlik yola ciktim allahima sukur bisey olmadi ama tek sikinti bacaklarda cok agri oluyor her molada indim yurudum
sudamlasi Ben hamile değilken 17 saatlik araba yolculuğu yaptım bi daha da yapmam eziyet ti benim için o zaman hamile olsaydım halimi düşünmek istemiyorum siz bi doktorunuza danışın