Kızlar kimyasal gebelik nedeniyle kürtaj olmak zorunda kaldım tam 46 gün önce dünde ilk adetimi oldum 45. Günde doktor dış gebelik şüphesi var dediği için kürtaja aldı neyse ki çıkmadı. Şimdi ben hemen hamile kalmak istiyorum yumurta takibi için doktora mı gitmeliyim ovülasyon mu yapmalıyım önerileriniz var mı