[silindi] ben kendi aldıklarımı yazayım siz kendinize göre düzenlerseniz. Doğumuma 15 gün var kış bebeği yani siz yine doğumunuzun denk geldiği aya göre düşünün.
- 1 tane 10 lu hastane çıkışı isme özel
- 1 tane 5 li hastane çıkışı
- 2 tane 3 lü tulumlu takım
- 15 tane falan uzun ve yarım kollu zıbın
- 3 tane alt pijama
- 2 tane tek tulum
- 6 çift çorap
- 3-4 takım kışlık alt üst kıyafet( 6-9 ay aldım bunları kışın dışarda giydirmek için)
- Yelek veya hırka( annem ördürdü 2 tane)
- 10 tane ağız mendili
- 3 tane müslin örtü
- penye battaniye
- pazen battaniye yastık takım
- peluş veya kalın yün battaniye
- banyo havlusu
- şampuan- banyo sabunu- bebek yağı- pişik kremi- pudra
- kulak çubuğu
- ateş ölçer
- tarak/saç fırçası/tırnak makası
- alt değiştirme örtüsü
- banyo küvet seti
Aklıma gelen genel ihtiyaçlar bunlar. Benim aldığım başka şeylerde var ama onlar ekstra biraz isteğime göre aldım isimli puset örtüleri emzirme örtüleri alt açma setleri falan vs. İnternete bebek ihtiyaç listesi diye aratırsanız değişik listeler çıkar karşınıza. Ben kıyafetleri de genelde göz kararı bakarak aldım her yerin kalıbı bir değil internetten sipariş vermenizi tavsiye etmem 6-9 ay diye sipariş ettiğim zıbınlar prematüre bebeğe olmayacak ebattaydı. Genelde 62-68 numara aldım kıyafetleri. Çok küçük bedenleri almayın gerçektende 1 kere giydirilir çoğu çünkü ilk ay hemen büyüyorlarmış