Bircan68 38+5 her an adet olacakmisim gibi ağrı var göğüs altimda da ağrı var nefesimi darliyo bitsin artık ☹️
Gulsen4224 Bircan68 batıyor ise normal bendede çok oluyordu iki büklüm olurdum Ağrı’dan aglardım bebek büyüyor ya kaburgalarına baskı yapıyor annesi o yüzden ağrı yapıyor ya zor olur baya ama sabır 🌹
Gulsen4224 Bircan68 benimde öyleydi cnm seni çok iyi anlıyorum sağ taraf mı sol mu benim sağ DHA fazla batardı 🤦🏻♀️
Gulsen4224 karanim24 cnm zaten büyük olduğu için batıyor normal bu aynısını yaşadım biliyorum ya yoksa yanlış bilgilendirmem doktoru da aynısını söyleyecektir 🙋🏻♀️
Gulsen4224 Bircan68 vallaha aynı bendede öyle oldu sen içini rahatlatmak için doktoruna sorabilirsin cnm bebek hareket ettikçe de batar 🤦🏻♀️
Bircan68 Gulsen4224 gidicem zaten 3-4 güne hastaneye doğumu kararlaştiracaz onda da halen kararsızım çok zor ☹️