Esraaaa42 Bebeğimizin cinsiyetini bugün öğrendim oğlum olucak simdiden isim araştırmaya başladım.CESUR ismini düşünüyoz gibi ilk defa cesur ve güzel dizisinde duydum bu ismi sizce nasıl güzelmi kulağa hoş geliyormu.fikirlerini nedir?
Ffc2224 Esraaaa42 sağlıkla kucagınıza alın inşallah 🥰 ben pek begenemedim tabi sizin zevkiniz birşey diyemem ama kulağa pek güzel gelmiyor
tgul Esraaaa42 Bende Asil Batın koymayı düşünüyordum ama kızım olacak sanırım 😊 Cesur ismi telaffuz ederken sanki çok da hoş gelmiyor kulağa.
Ffc2224 Esraaaa42 yok hiç duymadım 🙈🥴 biz arel koyacaz temiz dürüst kimse anlamı veya alen dedik alende saygın soylu demek