Aytenkrsln Bende ilk 3 ay bulantılardan dolayı kollarımı kaldıracak halim yoktu sürekli pijamayla markete her yere giderdim cilt bakımını bırakmıştım şimdi 6 aylık olduk çok şükür bakımlarımı ihmal etmiyorum. Saçımda ve yüzümde maske var
aysedemirucar Hemsiremom benim tuttu eltim hep kız bekliyordu dedm çin takvimine göre seninkisi erkek ve gerçekten de erkek başka arkadaşların da tutmstu
3bebekannesi Buketkucuk miğde çok zor ben ilk hamileliğimde 39.hafta boyunca her gün çektim bu sefer yoğurt çorbası içtim emin ol 3 4 gün miğde bulantısı olmuyor
Buketkucuk 3bebekannesi ben çok içtim yoğurt çorbası tatlım ama bana faydası olmadı tek isteğim uzun sürmesin
Hemsiremom 3bebekannesi Çin takvimi cinsiyet hesaplaması yaz otomatik olarak hesaplayama son adet tarihin ve kendi doğum tarihini yaz o hesaplar
AylinEsger pembeblog inwallah salikla kucaginiza alirsiniz ama ben cok kilo almadim 3cu hamileliyim kizim5yawinda oglum 2yawinda oglum cok haraketli beni yoruyor surekli yesemde cok kilo almiyorom 7aylik hamileyim ben
Aysegultkk Emire-09 Buketkucuk ahh keşke bulantılar azalınca yapabilsek o zaman da aşırı halsizlik baş dönemesi ve mide yanması vs başlıyor bende şuan 13-1im mide bulantılarım azaldı ama baş dönmem ve mide yanmam çok fazla yine ne evime ne kendime bakabiliyorum 😔
Busesaglamm Buketkucuk Hiiiiç dert etmeyin gerekirse günüm her saati istirahat edin bende o günleri yeni atlattım ne yemek yiyebildim ne yapabildim kokusuna bile tahammülüm yoktu ama geçici bi durum hiç stres yapmayın rahat rahat yatın dinlenin
Busra0046 Emire-09 benimki erkek bendede aşırı sivilce var ya 😂 hamilelikte merhem tarzı ilaçlar kullanılıyormu bi fikriniz varmı?
Emire-09 Busra0046 valla ben geçen bilmediğim için çok sırtım ağrıyordu muscoflex sürdüm sonra a dedim acaba zararı var mıdır prospektüste kullanmasın hamileler yazıyordu bence çoğu merhem için geçerlidir ama sivilce için kullanmadım hiç bişey
Lalihhhh Busra0046 benim doktorum önermedi kullanma dedi ama yinede doktora söylemeden kullanmayın bir şey derim 😊
Lalihhhh Buketkucuk sizi anliyorum bende tam 10 haftaligim 5 haftadır böyle , akşam yemeği sonrası midem de halaylar başlıyor hemen yatayım da geçsin diye bakinip duruyorum bir de halsizlik 🤦 yinede karnimda bir canlının oluşu herşeye değiyor 😊 çok şükür
AylinEsger Lalihhhh 31hafdamiza girdik sa salim olsada bitse diyorum bende cok awiri derecede oluyo doktorumada soylemedim 😒
ayselcamavc HappyMom 38.haftamdayım 2.hamileliğim 5 yaşında bir kızım bu da kız olucak nasipse ilk hamileliğimle bu hamileliğim birbirinden çok zıt kutuplar hamileliğimin başından beri bitmek bilmeyen baş ağrılarım yanı sıra migrenimin sinüzitimin olması da bunu tetikliyor sanırım dehşet bir ağrı oluyor ve bugün gelse gelir bitmek bilmeyen miğde yanmam🤷🏻♀️🙈😏
ayselcamavc HappyMom miğde yanmasını saçlı olucak diye yorumlarlar hep 3 şişe gaviscon bitirdim sonuç yarım saat idare ediyor geri başlıyor şimdi de doktorum miğde koruyucu lansor alabilirsin dedi onu alıcam bugün umarım o etki gösterir 🙏🤲
3bebekannesi ayselcamavc ben ilk hamileliğmde 39 hafta boyunca kusma çektim herkes bebek saçlı dedi herhalde ben rahat 10 kutu renni duo falan onlardan kullandım sonuç kızımın değil saçı kirpikleri bile tam yoktu bildiğin erkek çocugu gibi doğdu