Sevdae canım çok normal bu her bebeğin gelişim farklıdır mesela benimde 6 haftalık kese var bebek yok doktor boş gebelik olabilir dedi çok üzüldüm 1 hafta sonrasında yine gittim gözükmedi altan baktı bebeği gördük bir derin nefes aldım 20 haftalık olduk oğlum olacak sabret aklına kötü bişey getirme sakin