Anneler ikili testi hangi haftada yaptırmıştınız?11-14 haftalarda diye biliyorum doktorum 11+3 te gel dedi şuan annemlerin yanındayım o yüzden iki şehirde iki dr a takipliyim diğer doktoruma 12+5 Te gidicem . Hafta ilerledikçe acaba dr ölçümleri de daha mı rahat yapar ki bilgisi olan var mı ?