Bulutunhikayesi Dün geceden başlayıp şu ana kadar geçmeyen aralıklı aralıklı kaşıntm var dün kötüydüm bugün hafifledi ama devam etmekte. Ne yapmam lazım yardımcı olun lütfen ya 😢 29haftaligm
Farahsmom @Bulutunhikayesi normal bir gebelik kaşıntısı da olabilir ancak preeklampsi(gebelik zehirlenmesi) belirtisi de olabileceği için doktora danışmalısınız hemen. Tansiyonunuzu ölçme imkanınız varsa aralıkla ölçüm de yapın. Yüksekse hiç beklemeden acile gidin.
Bulutunhikayesi Farahsmom teşekkür ederim fakat zehirlenme olabileceğini düşünmüyorum şiddetli değil şuan kaşıntı normal diye düşünüyorum aslında ama çekilir değil yani
Ummahanalbayrak Merhaba .. gebelik kolestazı da olabilir.. int. Araştırın belirtisi kaşıntı ve bebek için oldukça riskli.. geçmiş olsun.