Mrb anneler gece acillik oldum.hamileliğin ilk ayinda 4cm olan miyom 6cm olup buyumus.ve ben ömrümde boyle bi agri sanci aci yasamadim hiç.sag kasigimin biraz ust kisminda o kadar feci agri yapiyor ki anlatamam.dr sezeryan olursan o zaman aliriz ama 10cm gecerse normal dogumu engeller zaten dedi.yatiyorum kalkiyorum oturuyorum hicbi sekilde agri gecmiyor. Serum taktirip icine parol agri kesici koydular bana misin demiyor. Ne yapacagim noyle nasil dayanacagim bilmiyorum rabbim hickimseye vermesin boyle bisiyi.basina gelen varmi napabilirim hafifletmek için ustelik calisiyorum dahada zor oluyor benim icin. Simdiden tskler hayirli hamilelikler dogumlar dilerim herkese cook amin 🙏😢😞