aseloykununannesi Pceren ben buca kadın doğuma gidiyorum memnunum yani her devlet hastanesi gibi özeller çok farklı tabi
Karacabay Pceren canım buca kadin dog.um.cok iyi 3dogumumuda orda yaptım en son kini özel gibi dikisiz yaptım canım baya iyidi doktorum
2ErkekAnnesiiiii Bende oraya gidicektim şimdi çiğliye gitmeye karar verdim dogum için kontrollerime focaya gidiyorum