Nazlicann1993 Merhaba anne adayları alışverişte ne durumdasınız biz yavaş yavaş başladık ufak tefeklere 😊
Yasemin301 Nazlicann1993 kiyafet ve bebek arabasini aldım, geriye dolap besik, bakim urunleri ve kendime alacaklarim kaldi onlarida 1 ay sonraya planliyorum insallah🙏
Zynpasln Nazlicann1993 henüz bi şey almamıştım ama şu black friday indiriminde almayı düşünüyorum tüm ihtiyaçlarını, bence siz de bu indirim zamanlarında verin sipariş
Ffc2224 Nazlicann1993 odası besiği dolabı bebek arabası birde göğüs pompası kendi kişisel ihtiyaçlarım hariç hersey hazır