Bonnusimo 38+4üz su azlığı problemimiz var maalesef. Ve hareket etmesi cok önemli sürekli kulağım onda ama normaldede az hareket ederdi son zamanlarda dahada azaldı. Karnımın Bi tarafına toplanıyor sürekli oda hareketten sayılır mı acaba🤯
Sare34 Bonnusimo bende 38 haftalığım, benimde bebeğim pek hareket etmiyor sadece bi yerde toplanıp sertleşiyor, doktora sorduğumda da o normal diyo ama korkuyorm bi doğum belirtimde yok
Bonnusimo YavuzCagan dün kontrolüm vardı daha hiç bir ağrım sızım yok ama hani hareketini takip ediyorum ya oda sayılır mı onu merak ettim