Ebruulik bende hep deniyordum hamile kalmayı malesef olmuyodu, birde adet bozukluğum vardı ayda 2kez adet gördüm bir kaç ay, sonra 2,3 ay adet görmedim doktorum bir problem yok endişelenme dedi. Bir kaç ay geçti hepde test yapıp kötü olurdum, adet görmüyorum diye, ara sıra kanamalar gördüm pembemsi, hiç hamilelik gelmedi aklıma, adet bozukluğum vardı diye önemsemedim ama bir kaç gün sonra test yaptım hamile olduğumu öğrendim, yerleşme kanamasıymış. Şimdi 35 haftalığız oğlumla. Ama baya durmayan kan akmaysa doktora git mutlaka. Bendeki lekelenme gibiydi çünkü.