Merhaba kızlarrrr bugun adetin 4.günü hormon testi yaptırdım sonuçlar böyle çıktı bi bakabilirmisiniz normalmi doktoruma gösteremedim hsg istedi onu çektirince ikisini bir göstericem 😊
[url=https://hizliresim.com/hN9BA0][img]https://i.hizliresim.com/hN9BA0.jpg[/img][/url]