Merhaba . Benim hcg değerim yükseliyor ama yüzde 20 oranında maalesef normal bir artış değil ama kesenin yeri şekli çok normal. Doktor bugün buna sağlıklı bir gebelik diyemeyiz değerin düşmeye başlayınca kürtaj yapmamız gerekecek dedi ve bu durumun düzelme ihtimali binde 7 ymiş. Benim gibi olan sonrasında düzelen var mı ??