Hulya19s korkmayın, dua edin. Aynı haftada yaşadım ben de o kanamayı, 1 aya yakın azalarak bazen artarak sürdü. Kese etrafındaydı kanama, haftalık takip edildim. Progestan iğne kullandım, çok su içtim. Kendimi yormadım ama 24 saatte yatmadım. Şimdi 30. haftadayız çok şükür. Kanama gebeliklerde çok yaygın yaşanıyor artık. Rabbim şifa versin inşallah….