pitircik2021 o zaman bisey olmaz inşallah ama yine de tedbir amaclı doktorunuza da danışmakta fayda var geçmiş olsun. bu arada nacizane tavsiyem sağlık ocagindakilerin dediklerini de doktorunuza danismadan kendinize dert etmeyin. Çünkü benimki de sağlık ocağında ortaya çıktı nerdeyse bebeğin zehirlenmeden acile git bile dediler. Hatta arkadaşıma da ambulans çağıralım bile dediler. Sonuç mu ikimizde de bisey yok şükür 🤦♀️