Kızlar 38+3 teyim ama ultrasonda 39-40 haftaya gelmişsin dedi doktor her neyse dört gün sonra planlı sezeryan olacağım ama şuan benek tekme atmıyor sanki ama karnımda bi hareketlenmeler var hissediyorum mesela bi taraf çıkık duruyor diğer tarafa göre bazen ama. Böyle pat oat tekme hissedemiyorum normal mi sizce